Moet je hooren wat 'n bof ik kom 3 dagen met verlof - Rood-Wit-Blauw-serie No. 1 O, wat zijn wij heden blij 't is de dag van de soldij - Rood-Wit-Blauw-serie No. 2 Als ik de voeten inspecteer, ben ik beducht op "lucht"-afweer - Rood-Wit-Blauw-serie No. 4 'n Pak van thuis, met worst of taart. Wordt immer nog in dank aanvaard! - Rood-Wit-Blauw-serie No. 6 Tekening van het gebouw waar Nederlandse krijgsgevangen officieren in Stanislau gevangen zitten, aangeboden door de afdeling Breda van het Nederlandsche Roode Kruis Propagandabiljet voor verkiezingen voor de WOII van de NSB, afbeelding van een arbeider met op de achtegrond een boer aan de ploeg. Links- en rechtsonder … Propagandabiljet voor verkiezingen voor de WOII van de NSB, afbeelding van een arbeider met fabrieken op de achtegrond. Links- en rechtsonder de Wolfsangel in rood … Hollandia bevrijd. Nederlanders terug in Nederlandsche Indie. Het Rood-Wit-Blauw Opnieuw Geplant Oorkonde behorende bij een rood erekoord uitgereikt aan luitenant A.J. Dresens voor krijgsverrichtingen te Nieuw Guinea. Jan speelt een vrolijk wijsje voor een schattig meisje - Rood-Wit-Blauw-serie Nº 11 'n Pak van thuis, met worst of taart Wordt immer nog in dank aanvaard! - serietitel: Rood-Wit-Blauw-serie No. 6 Ansichtkaart '"Schele Piet", Hij speelt een tof soldatenlied!' met bericht uit de mobilisatieperiode 1939-1940 - Rood-Wit-Blauw-serie No. 9